Hej...

Jag vet att jag inte gjort nått inlägg på typ en månad. xD Men nu ska jag börja blogga igen!
1. 8 oktober på börjas min res till Stockholm. Ska vara där hela Lördag + Söndag åker hem på Måndag. Åker på Torsdag pg at jag annars missar planet. Men tack vare att jag åker på Torsdag hinner jag träffa Frida<3! Nu håller jag på att vänta på att platt tången ska bli varm. Och i kväll ska jag och syrran på bio<3 ( Harry potter och halvblods prinsen.) Ja här upp i jokkmokk får vi vänta lite längre. Jag har också börjat spela Perfect world<3 är på level 13!
Sitter och lyssnar på nån låt också. Vet inte vad den heter. xD. Annars är jag i skolan och drygar. Har jag berättat att jag blondat luggen? Inte? okej det har jag också gort. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0