WEEEE!!

imorgon åker jag!  men innan des måste jag sova xD och det kommer inte kunna gå! Förnär jag är upp speld så går det INTE! *Gäsp* Ska köpa ny hårfärg också.. Funderar på Blå. ( grön eller rosa) Det är Fred som säger att jag ska köra på blå nu z<3. Okej jag har facktist funderatt på att köpa både Blåt och grönt. ( Blao And Grun . Tyska!) Ska sätta lägga mig och läsa xD DETECTIVE CONAN! yey. ( undra vad jag ska läsa i morgon?) För dom som tror att jag sitter och värkar jätte upp spelt dom har fel. För just nu ser jag rent av neutral ut. xD Även om jag skriver wee eller Yey.
jaja bye bye.
Ps! Det har snöat drygt 4 dm i dag QwQ Hatar snö ( Snö= Vatten = HAT! = Sjuk= Stanna hemma=Bra= Mamma blir sur= Inga pengar= Ingen resa till Stocholm= Ann-chan ledsen QwQ) Fattar ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0