Wee

Konichiwa >.< Sitter och nöter Green day Piano Medley.... Piano musik är så BRA QwQ. ( Frida-Chan spelar och piano och jag älska att lyssna pådet ^_^) Annars tittar jag på min nya film som kom med posten i går. Alice in the WONDERLAND >.< ( på engelska) Den är väldigt bra gjord. Just ja igår tittade jag på en film! Den heter
MUM & DAD



Allt jag kan säga om den är att den är Rå. ( mycket blod och mycket misshandel.) Den är inte så läskig men visst kan man se den en mörk kväll. När man är ensam hemma. ( om man inte är mörk rädd >.<)
HANDLING
"Mor och far och deras "adopterade" barn Birdie och Elbie jobbar på flygplatsen. Familjen lever på det de lyckas rota fram ur flygplanslaster, kontor och hotell."

Som sagt lite Rå. ( äcklig/Bloodig)

I kväll blir jag och syrran ensam hemma (mamma och Mikke+ Sebbe jobbar) Jag ska äta VÅRULLAR *mums* och NUDLAR *>.<*

Musik: Green day piano Medley
Kläder: Pyjamas byxor och svart t-shirt med väst över.
hår: Svart med rosa/grön lugg.
Bok: Afrodite och döden ( jag tror pappan är mördaren X_o)
Spel: Gast x3
Film: Alice in Wonderland

Ha en fortsatt trevlig dag -^_^-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0