Mums

Idag har jag inte gjort mycket... Vi har nyss varit och käkat på kina... GOTT!!! ( äter alltid tre små rätter xD) I morgon kommer Tess och Sebbe ( Mikkes Son , Mikke = Mammas sambo) jaja, Det blir nog kul....I dag ska jag färga utväxten också. ÄNTLIGEN ( har drygt 1 dm´s ut växt >.<) Sen när mamma ska blondera sig ska jag blonda luggen lite till. ( nu är den orange.) Jag vet att jag inte skriver så ofta men ha tålamod. ( anledning till att jag inte bloggar så mycket
-
1. Glömmer att blogga
2. Lever ett helt ointressant liv
3. undrar vad folk vill att man ska blogg om....)
Jag har svårt att veta vad jag ska blogg om. Det skulle vara lättare om folk sa vad jag kunde blogga om. Åtminstone gen nått förslag.... Eller sprida vidare min blogg ^_^

STÖD
HOMOSEXULITETEN
JÄMLIKHET
BRÖSTCANSER
MANGA
ANGIE = Ann-Chan
OCH LITE TILL >.<

anledningen till att jag stöder det här är för att jag inte gillar när folk dömmer andra via utsendet. ( själv bryr jag mig inte om hur man ser ut >.<)

HUR JAG SER UT
1. 156-157 cm lång
2. Svart färgat hår
3. Knubig >.<
4. Blek ( men ofta en "söt" rodnad i ansiktet.....)
5. Svart kläd
6. KORKAD
7. SNÄLL
(har det nått med utendet att göra?)

Har nån nått i mot det kan ni hjärna komentera QwQ



Yey >.< happy hallowen ----> snart.... Är lite tidig xDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0