GÄSSSSP

moshi moshi! läget? bra. x3 Jag vet att jag är upp ganska tidigt men det är för att jag inte kan sova längre QwQ. jaja wath ever. Idag kommer TESS och SEBBE >.< hoppas jag orkar med dom. ---> längtar till halloween X_o Just jag jag håller på att lära mig buktala. ( det går inte så bra >.<) och nu lyssnar jag på Green day medley på piano. GRYMT BRA ^_^.

Musik: Green day medley på piano
Kläder: Pyjamasbyxor och en green day t-shirt
Frisyr/hår: Svart ny färgat vakert hår.
Humör: Hungrig
Bok: Afrodite och Döden
Tips om film:
Skräck: Sweeny Todd


Ha en fortsatt trevlig dag ;_;


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-26 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0