Gäsp

Hej hej. Idag skulle jag egentligen städa men det glömde jag >.< Så i stället har läst. Har läst klart Afrodite och döden + Afrodite och sveket. Och nu hoppas jag på att den som läser fortsättningen lämnar tillbacka den fort >.< ( vill läsa fortsättningen!!) Men nu har jag börjat på en bok som heter " 11år på jorden" får se om den hamnar på min topp lista eller inte x3 Mikke och Sebbe kommer hem tidigt idag så vi slipper göra egen mat ^_^ Ikväll blir det spagetty och kötfärs sås. ( mums) Mikke ska desutom kolla om han får tag på nån hylla. I så fall hamnar den över mitt element.
ANLEDNING: Läser för mycket = Förmycket böecker = Stökit rum = xDDD
Ifall det var så att jag inte läste så skulle nog mitt rum vara ganska tomt QwQ böckerna tar upp en stor del av min vardag. Visst är jag inte på datorn också. Men hittar jag nån spänande bok blir det inte så mycket data sittning x3.

Kläder: Svart/mörk grå långrandiga byxor, Min green day t-shirt ( inte den jag sover i) och en hel svart vest öcer det. + Svart/Neon grön randiga knä strumpor. (dom lysser nästan >.<)
Hår: Svart?
Musik: America FUCK YA!
Bok: 11 år på jorden
Numer: 070-******* = O_O
humör: FANTASTIK
Väder: Kallt *burr*

Ha en fortsatt trevlig dag ^_^



>.<

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-29 @ 12:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0