>.<

Moshi moshi! är tröt. Vaknade 5:45 av att mikke och dom var hög ljuda. jobigt. Idag kommer mamma hem ^_^ Så idag ska jag klippa mej ( hon är min frisör) Ska klippa lite kortare. ( eller så ska hon bara få toppa mig) Men jaja det får vi se ikväll. I morgon ( fredag) ska mamma och mikke gå ut och äta -.- jag och syrran får klara oss själva ( samma sak som om jag var ensam hemma ) Hmm jag vill skaffa sasuke frisyr... Men jag kan inte. Jag har själv lockigt. QwQ. ( + att jag är angla blond på köpet) Suck. Har pressis uptäckt att jag kan ladda ner filmer från youtube i Wmv format. Alltså kan jag göra musik videor. >.<

Musik: Random på Windows media player
Kläder: Pyjamas byxor. Green day t-shirt
läser: M.S.N
Äter: inget.

Ha en fortsatt  Trevlig dag ^_^


Jag                             Marre                   Linnea           Cissie

Att vi är SÖTA >.<
Cute
KAWAII xD


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0