Viva La Vida

Tjo... *snyfft*T_T okej jag måste berätta vad som hänt.
1. I kväll är det vår konsären. ( inte så farligt)
2. Har fått paper om utväklings samtalet. I dom står det att jag har stor sjans att få underkänt i Matte. (okej jag fattar inte varför dom ger oss såna saker i 6:an?)
På som andra ämnerna står det lite snällare saker. Men Ellan ( vår nya MA fröken) är elak. Men annars har det gått ganska bra idag ^_^. I går ringde Freddy och hon var jätte uppröd. Hon och hennes ex hade chattat på msn och då hade han börjat skriva obehgliga saker till henne O-o. T,ex att han och en tjej i deras klass hade använt webbc och han hade suttit och R..... och hon hade gjort en grej som liknar det men jag vet inte vad det heter. Stackars Freddy T^T. Okej nu ska jag nörda mig så Viva La Vida! ( Ps! Ikväll ska vi spela  house of the rising sun ^_^) ( Jag och en kille spelar Bas =^_^=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0