Hoi

Tjena! igår orkade jag inte skriva något inlägg så ni får nöja er med deta inlägg. Status: Lyssnar på Green day - We are the champions ( org Queen ) Och läser och ritar ( läser Förlåt Elina av Sofia Nordin) annars händer det nog inte så mycket.... Imorgon är det skola... *snyfft* gillar inte skolan. just ja KF (Katt f*n) har rivit upp min arm.. O_o. Har jag berättat att jag har fått gröna färg linser ^_^. Dom blir ganska mörka när jag har dom på. Hmm... Men en sak är bra och det är att min Naruto shippuden dräkt är klar<3. jaja bye. ( Ska tvär läsa Foki´s blogg. Foki.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: susan

Gillar din blogg sötis :)

Vad tycker du om min ^^ <3?



Kram Susan!

2009-06-01 @ 20:00:04
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0