Lär dig livets hårda skola?

Imorgon börjar skolan... F*n vad drygtdet kommer att bli... VILL INTE BÖRJA 7:AN! Men en sak är bra. Oskar,Arvid och Rasmus byter klass i år. ( vad mina kompisar har sagt i alla fall.) Ska snart plata håret och he på lite kajal ( om jag orkar)
Snart har jag läst ut Alice i undelandet. FY F*N VAD BRA DEN VA! Är hungrig....Men orkar inte gå ochäta något... Just ja det går rycktenom att en Engelsk kille ska börja i våran klass.... Vet nån om det är santeller skork? jaja i dont care. Jajja ska kolla runt lite på nätet.

Musik: 21 guns - Green day
Kläder: Min stora pyjamas.
Humör: Dryggt.
Status: Sjuk
Bok: Alice i Underlandet.

Sea.. Ha en fortsat bra dag ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0