HERRE GUD!

Okej... Ja jag vet jag har inte bloggat på nån dag men vad gör det? Men genom att jag är så snäll ska jag skriva vad jag tyckte om två filmer jag såg idag.

dragon ball evolution - Nja inte så bra... Okej jag ska vara ärlig.DEN SÖG! Okej om du inte har läst serien kanske du tycker den är bra... Men jag är JÄTTE besviken för att dom plokar bort några karaktärer. Och dom faula hellt på Son-Goko och Bulma. Och dom ändrade historian typ jätte mycket. Jaja... Se den om ni vill veta varför den är dålig.

Män Som Hatar Kvinnor - Jag tycker den var ganska bra. Har inte läst boken men mamma sa att boken och filmen var ganska lika. Handlingen var bra och den var ganska spänande. Men inte så BARN vänlig. Mycket blod och våldtäkter.

Jaja nu får det räcka. Nu ska jag lägga mig och läsa Dragon ball. ( Serien är bättre än filmen!)
sea
(på bilden är från vänster
Chi Chi, C18, Kuririn, Videl, Son-Gohan,Son-Goku, Vegeta.
Grön gubbe: Piccoloo. Turkost hår: Bulma. Gammal gubbe: Pervert-Sensai. Killar längst fram: Trunks och Son-Goku.)
Sorry ifall det blev lite konstigt men jag var tvungen och tänka efter när jag såg dom. Just ja tjejen som står bakom Kuririn är ....... Oj. Just ja jag år inte skriva vem hon är ... ^_^
Sea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Farlig blogg? svimma? HAHAHA jag mår inte ens dåligt ^^

2009-10-06 @ 15:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0