*Harkel*

Imorgon ska vi på begravning.... Men jag vet inte om jag orkar...Men som det ser ut måste jag följa med. Jag och syrran blir motstsen till varandra.
Tess  = Vit sjorta, Svarta byxor och svart kavaj
Angie ( mi) = Svart shorta, Svarta byxor ( har inga vita) och vit slips.

En rolig sak är att jag är för liten för mammas kavajer...
*Snyfft* vi måste stiga upp kl. 05 imorgon...

Status: Sjuk
Humör: Lite si så där.
Kläder: Grå jens och svart shorta
Musik: Tamaki and Haruhi - Forever in love
Bok: One picec och Alice in the wonderland. ^_^

sea. He en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; du ja! ;P

jag vill ju ha en dator :D

2009-08-20 @ 14:24:54
URL: http://mirrbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0